Thursday 12 September 2013

Aszturia – Poo faluja

Miutan kisetaltunk Llanes-bol, kovettuk az osvenyt a part menten. Elsetaltunk a kovetkezo faluig, aminek tortenetesen Poo volt a neve (‘kaki’ angolul). Csak 2km-re van Llanes-tol es az egyedi kornyezete, megyeszekhely kozelsege es az, hogy az autopalyarol konnyen megkozelitheto, nagyban kozrejatszott abban, hogy nepszeru nyaralohellye valt.



Tudom, tudom,nagyon eretlenek vagyunk, de barhova mentunk, mindenhol talaltunk olyan kiirast, ami megnevettetett minket!






A Wikipedia szerint a hely atneveztette magat 2005-ben es azota Po-nak kellene hivni, amivel elnyerete Spanyolorszag legrovidebb helysegnevet, de mint ugye itt mint minden mas, a tablak kicserelese sok idobe telik ebben az orszagban.

Poo stranda lelegzetelallitoan gyonyoru. Ket nagy szikla vezeti a vizet hosszan a tengerbe, es a sziklak tetejerol nagyon szep a kilatas ra. A viznek nagyon kulonleges kek szine van es eleg sekely, igy az emberek majdnem a tengerig ki tudnak setalni.










Mire odaertunk, mar nagyon melegunk volt, igy ugy dontottunk, itt az ideje egy furdesnek. A homok nagyon finom es kulonlegesen puha volt, a strand tele volt napozo emberekkel es sikoltozo gyerekekkel es a viz annyira hivogatoan terult el elottunk…es NAGYON HIDEG VOLT!!! Tudtam, hogy ezen az oldalan az orszagnak az Atlanti-ocean van, ami logikusan hidegebb, mint a Barcelona oldalon a Foldkozi-tenger, de hogy ennyire! Nagyon lassan setaltam befele, hogy adjak idot a testemnek, hogy hozzaszokjon a hideghez, de amikor a viz a combomig ert, kirohantam, egyszeruen nem birtam tovabb! Amikor vegre a partra ertem, a labaim teljesen lemerevedtek. Azzal kellett megelegednem, hogy a zuhanyozo ala alltam, ha le akartam magam huteni. 


No comments:

Post a Comment